söndag 1 mars 2009

Sliten idag

Vi var faktiskt på väg hem rätt länge, sen när vi äntligen fick på oss jackorna, ja då tände de ljuset.
Det var riktigt roligt ute, och maten var underbart god. Vi kom väl lite sent ner förstås, när vi var aldrig förbi ishallen på förfest innan, men när vi sen skulle beställa taxi, var alla upptagna av att köra folk från ishallen..haha
Jag fick tag på en kamera, det var inte min den här gången, men jag tog massor av kort. På något sätt fick jag med den hem också. För ägaren var inte i närheten när jag skulle lämna tillbaka den, så jag fick skicka ett mess o berätta att jag hade den.
Vilket ägaren inte mindes idag och messa o fråga om jag hade kameran. Riktigt roliga bilder var det, synd att de inte är mina. Att jag ska behöva avstå alla kort som jag själv tagit? Sånt jobb som jag la ner. :)

Det blev nog lite dyrt igår också, och förut när jag skulle ha gubbens visakort, så sa han att jag fick hämta det nere i baren på Munken..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar