lördag 7 mars 2009

Slipper koka ägg


Hör att det rasslar i köket, perfekt. Då fixar maken frukost.

Vaknade vid 7-tiden i morse och hade rysligt ont i ryggen. Försökte somna om igen, men det blev bara en halvtimme till.

Kollade Let's dance igår, och ja jag tyckte nog att Elisabeth kunde lämna, nu var det Niklas istället, egentligen spelar det ingen roll. För annars hade han åkt nästa gång.
Det är rätt stort glapp emellan de 3 bästa och de andra 2.
Men vem som vinner av dessa tre, är ju jättesvårt att gissa på. Undrar vad oddsen är? Kanske ska man kolla hos spelbolagen? haha, skojar bara, jag har tagit ut mina pengar.

Har bokat platser på bion ikväll, fast mina vänner som ska gå med, vet inte om det än. Får se om de nappar. Vi sa idag eller i morgon.
Men det fanns bara platser kvar kl 21 och filmen är rätt lång. Kanske ska man gå ut o äta lite innan.
Igår när jag kollade på Let's dance, försvann gubben ut i köket, utan att jag märkte det. Sen kom stora sonen o sa att han gjorde äppelkaka, det var nog första gången, i vanliga fall är det jag som brukar fixa (läs:vara sugen på sånt) det. Jättegott var det!

1 kommentar: