fredag 13 mars 2009

Fredagsblandat

Häpp, nu har man landat i soffan, jobbade mellan 6.30-15.30 idag, bra för då hinner man till F&S passet kl 16.00
När jag kom hem åt vi mat, sen gjorde jag fruktsallat, ska bli så gott.
Har inte bestämt vad jag ska ha till bara, behövs egentligen inget, eller ett glas sött vin, nja, det har jag inget hemma. Så det går bort.
Skjutsa Adam och dator till en kompis, de ska lana. Snart börjar Let´s dance, ingen gubbe hemma, han jobbar i natt.
Har messat sonen och bett att få en sms-person på läktaren i morgon, troligen kommer vi inte att kunna se matchen via internet. Då vill jag åtminstone ha en som messa periodsiffrorna till mig, så man har en chans att hänga med.

När man talar om trollen, fick mail så kanske har vi en lösning på match-tittande-problemet.

Har just fått sinnesutbrott på ungarna, jag fattar inte varför de ska gräla o slåss en fredag, och sabba humöret för en annan, jävlar vad sur jag blev, vad har de för rätt o sabba humöret för mig. Här vänder man ut o in på sig själv för att behaga dem. Jävla skitungar.
Nä i säng med dem, kan de inte sitta här o vara trevliga, eller de behöver inte ens vara trevliga o prata, men att sitta o gräla här i mitt sällskap, fast jag bett de 107 gånger o lägga av. Nä då kan de försvinna ur min åsyn. Gasshc!
Nu börjar Let´s dance.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar