tisdag 24 mars 2009

Blev förvånad

kom hem vid 22:50 nu ikväll. Trodde gubben var hemma vid barnen. Men häpp, han var tydligen o jobba. Ack så man kan bedra sig.
Var iväg på kansliet och skulle inte ge mig ikväll förrän jag gått igenom alla högar, och det tog ju sin lilla tid, några avbrott för diverse samtal också.
Sen när jag skulle ringa o fråga I om en grej, så insåg jag att tiden inte var den smartaste, klockan var 22:20. Folk kan faktisk ha gått o lagt sig då.
Vilket jag också ska göra nu, och i morgon är det sol när jag vaknar, man kan ju alltid hoppas.

Har lyssnat klart på min bok med Stieg Larsson, ska se vad jag kan börja på nu. Har inte bestämt mig än. Men det var riktigt bra o lyssna på "män som hatar kvinnor" jag tror jag ska lyssna om de andra också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar