lördag 21 mars 2009

Utgånget Pass?

Har ännu inte kommit över det. Att Morgan åkte ur menar jag. Ska sura en stund till..
Idag har man slappat hela morgonen, så skönt. Skulle kunna fortsätta med det hela dagen, men det kan jag inte.
Har ett möte inbokat kl 14, vem la möte kl 14:00 en lördag?? Då hade jag hellre offrat min slöarmorgon och haft det kl 10:00
Nu missar jag ett födelsedagskalas som jag är bjuden på kl 14.00. Funderar på om jag ska svänga förbi innan, men det brukar inte vara populärt. Och efter? Ja det kan bli framåt halv 4, då hinner jag inte hem, innan de som ska se hockey kommer hit.
Jag får nog ringa o kolla med födelsedagsbarnet.
Ringde Adam precis för att höra hur det går i Ore, de hade vunnit matchen med 6-1 så han var glad, igår hade de åkt på torsk, men det var glömt nu. :)
Nu ska jag leta fram mitt pass. Tänk om det är utgånget? Nej det kan det inte vara.
Adios

2 kommentarer:

  1. Nej, inte då, jag slipper springa över till polisstationen, på andra sidan gatan och fixa ett rosa pass. :)

    SvaraRadera