söndag 29 mars 2009

Väderstationen nerblåst?

i Barca, verkar nästan så, för den har varit ur funktion hela dagen. Men sonen sa att det skulle bli sämre väder.
Det är egentligen rätt typiskt, har en jobbarkompis som ska ner till Portugal o spela golf. Varenda gång han är på sina golfresor, får han skitväder, han missar inte o packa ner regnstället i varje fall. Tur att man inte är nere i samma veva som honom. :)

Idag har jag varit i springspåret, det var ännu mycket snö, så det var jobbigt o springa, och vissa ställen rätt mycket vatten. Men i övrigt sprang jag mestadelen av 5 kilometern.
Jag missade första perioden av BJ's sista kvalmatch, de var ruggigt nära o förlora, men nu klarade dem det, och är klara för div 1 spel nästa säsong. Det var otroligt spännande i slutet.

Sen hem o duscha och sen iväg på möte, det tog två timmar, rätt exakt. Och nu har jag hunnit äta, gubben gjorde en god stek, under tiden jag var iväg. Suveränt gott.

Underbart härligt att det är ljust så länge ikväll. Det betyder att man kan ut o springa om kvällarna också. Sticker man ut halv 7 så hinner man runt innan det blir mörkt. Perfa!

I morgon är det styrelsemöte, så någon skogsvända blir det inte då. Det är liite jobbigt att jag ännu har så mycket o göra om kvällarna, men förhoppningsvis blir det snart bättre.

3 kommentarer:

  1. Snö?! Det låter helt främmande för mig. Vi har haft helt underbart väder idag!

    SvaraRadera
  2. Du är så otroligt duktig med din träning Maran!

    SvaraRadera
  3. Tack Suss! Känner mig jättnöjd, bara jag kommer ut.
    Ja du Maya, jag tycker det är lite fuskigt, varför ska vi ännu ha snö. Men ni kör väl inte med starurar i söderöver, ni får bra sommarväder ändå. :)

    SvaraRadera