måndag 16 mars 2009

Min kropp är trött

Efter jobbet så åkte jag o storhandla, och självklart, så åkte jag på en självscanningskontroll.
Här hade man staplat o staplat i kassarna (jag blir galen på att brödet är först i butiken) Så är det bara o plocka ur allt, för att sedan stapla om allting igen. guach
Som tur var stämde det igen.

En sak som jag har funderat på, är då jag pga staplingsproblematiken har glömt en limpa i mjölkdisken, eller ännu värre, när jag glömt en ost för en hundring.
Varför får jag inte kontrollen då??

Efter det åkte jag hem o laga mat, ja fast innan dess, var jag tvungen o rensa ur gammalt skräp ur kylskåpet, det var tex en fruktsallatsskål med två små bitar melon kvar i.
Undrar vem som ställde in den?

Sen iväg på F&S och idag var min kropp trött, dagen till ära, snodde jag Jonatans Barcatröja, efter halva tiden kände jag doften av hockeysvett..
Och när man på slutet ska öka tempot så fick jag håll.. fan också, nog för att jag var svettig ändå, men det är skönt att ta ut sig ordentligt på slutet, nä då fick jag ta myrsteg istället.
Jag tror jag ska göra om försöket i morgon och utan att äta så nära inpå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar