måndag 30 mars 2009

Kommer att få problem i morgon


Ja det kommer jag absolut att få, det var ett långt pass idag, lite för långt när man är ovan o springa som jag. Men jag sprang o sprang, gick väl en omgång bara, i knappa 3 minuter.

Sen sa de att sträckan hade varit 7,2 och då hade vi lite pauser med gympaövningar. Blöt o skitig blev man. Men det var inget snö i skogen där vi sprang.

Svängen gick från Strandgärdet (lassis) ut mot snäck, längs strandpromenaden och sen upp i skogen och kärleksstigen tillbaka, under galgberget. Jag har aldrig förut gått eller sprungit hela kärleksstigen. Jättefin med med många höga träd och ringlande murgröna i träden.

Man skulle kunna springa den fram o tillbaka, då slipper men den jobbiga asvalten.
Kom på att jag har bilder från skogen, ja och strandpromenaden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar