torsdag 26 mars 2009

Kraxa på ni

Men i min almanacka visar det två arbetsveckor tills vi åker, och en är nästan halv, för långfredagen är röd.

Pratade just med stora sonen på MSN, han kommer hem snart och ska vara hemma i 10 dagar, åker ner till Barca dagen före oss. Nu blir det strid om sovrummen igen, och dessutom ska Mia o Astrid komma ner några dagar innan påsk.
Jag vet inte, kanske dags o köra på värmen i husvagnen, så får gubben o jag flytta ut dit. :)

Har suttit o tittat på Tre kronors träning ikväll, tog några bilder, med mobilen, så otroligt dåligt o inte ta med sig kameran dit..

Var vid tandläkaren idag, den notan gick på 1800 kr. Jättekul *not*

På tal om Tre kronor, så köpte jag en Trekronor-tshirt, den ska jag ha när jag springer, första plagget jag köpt direkt för att ha o träna i. Så nu kan jag inte hoppa över springturerna.

Intersport skicka ut joggingreklam idag, jag funderar faktisk på att investera i lite kläder, men i nästa tanke, kommer jag på att mina barcakläder duger utmärkt, fick faktiskt Jonatans barcatröja nu. Okej mamma du kan ta den. Ni vet, den som luktar hockeysvett efter en stund. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar