fredag 6 mars 2009

Trevlig kväll


Avskedet är avklarat, det gick bra. Men jag gav upp i första skedet. Vi skulle mötas vid hallen kl 18, men vid kvart över gav jag upp hoppet o åkte till Maxi o handlade. Då ringde gubben och fråga var jag var. Så skickade han Bunks och han kom till Maxi och vi fick krama om varandra.

Sen har haft gäster här ikväll, och riktigt trevligt.
Vi hade årets första grillkväll. fast vi var inte först ute tyvärr, Ingela o Johan grillade för två veckor sedan..hmm

Från början var det meningen att vi skulle fira av bunks, men han kunde inte , han åker med båten i morgon bitti. Men vi andra träffades ändå och även fast maten inte var klar när gästerna de kom, så blev det riktigt gott och vi hade det mysigt.
Men det blir mycket svengelska, jag ska nog ta några engelska lektioner, jag saknar rätt många ord tycker jag, får fråga de andra många gånger och uttalet är riktigt dåligt ibland. Det är tråkigt när man är flera personer och går över till svenska och utelämnar de som inte förstår. Fast man vet att de kan förstå en stor del svenska. Men känns ändå inte bra.
Min mobil kan komma i morgon :) (tack helena) men tyvärr landar den nog inte förrän måndag, för den var ännu i arlöv someting.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar