fredag 20 mars 2009

Jävla skitprogram

Ja nu har jag sett klart, ingen idé o se finalen. Hade varit riktigt roligt o se Morgan dansa alla danserna, för han kan verkligen bjuda på sig själv. Men tyvärr så åkte han ut ikväll.
Tyvärr hade man sina aningar, folk röstar för att rädda de som ligger sämst till.
Det är kanske inte så tråkigt att Morgan åker ut, som att Laila kommer att vinna, hon har inte den där personligheten som gör att man fastnar ordentligt för henne, hon är mest där o gör sitt jobb.
En final mellan Morgon o Magnus hade varit mucho roligare, men man kan inte förneka, Laila kan dansa.

På tal om dans, så har jag dansat idag på F&S, det fanns ju inget annat pass, för jag hann inte till 16:00. Men jag är riktigt glad att jag gav det en chans, det går ju. Men onekligen hade det gått ännu bättre om man hade tagit en drink innan, man är stel som en pinne. Så jädrans svensk. :)

1 kommentar:

  1. Ja det var verkligen synd att Morgan åkte ut. Han är helt fantastisk! Magnus och Morgan i final hade varit coolt. Magnus har utvecklats nåt enormt! Morgan har också utvecklats. Laila kan ju det där redan så det är "ingen sport" för hennes del, känns det som... trist att det blev som det blev.
    Här hemma har det inte dansats nåt idag, jo förresten. Jag har ju dansat med penseln..:)

    SvaraRadera