måndag 23 mars 2009

Försöker samla kraft

Började tidigt idag, så nu är jag rätt mör.

Ringde hem vid halv 8 för att kolla om barnen var uppe. Då svara gubben, jag blev lite paff och glömde såklart att säga Grattis.
Ringde snabbt upp igen, men såklart då var man redan körd.. :)

Nu försöker jag samla kraft till att åka iväg till F&S men till 17-passet kommer jag nog inte iväg, kanske 18 eller ja varför inte 19-passet? :)

Jonas som också fyller år idag, fick en riktigt bra födelsedagspresent. *not* Han blev uppsagd idag, det är inte kul.
Jannike fyller också år idag. Grattis alla födelsedagsbarn!

Nu har jag fått in vädret i Barcelona, tusan vad jag fick ordna innan jag kom på hur man skulle göra, sen när jag väl klurat ut det, var det inga problem. Men jag ska nog byta, så temperaturen syns bättre.
Det har varit 18 grader där idag, räcker helt ok för mig, allrahelst tyckte jag det i morse, när jag stod o skrapa snön av bilen. Vi räkna ut i morse att det måste ha varit 7 starur'ar nu.

Jag har faktiskt börjat lyssna på "Män som hatar kvinnor" igen, eller förra gången läste jag den, men det är riktigt skönt o lyssna på Reine Brynolfsson, han är så passande uppläsare.
Jag kan behöva uppdatera mig lite, innan jag ser filmen. Om jag nu någonsin kommer iväg o se den?
Funderar på om jag ska åka till ishallen och kolla när Tre kronor tränar, när jag var på Maxi nyss, mötte jag flera som skulle dit o kolla. Det är kul att det drar lite folk.

I morgon är vi bjudna på föreläsning med Bengt-Åke Gustavsson, det kan man inte missa, trodde jag inte skulle få gå av dem på jobbet, men så blev företaget som sponsor inbjudna också, så då löste sig den frågan av sig själv. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar