söndag 15 mars 2009

Lång dag

Adam vann sin DM-match. Har tagit kort, ska lägga upp något sen.
Sen drog Adam o jag till stan och såg Bj-matchen, eller jag såg 1½ period, innan jag åkte hem och fixa mat.
Det var faktiskt inte så svårt, lasagnen var tillverkad på lördagkvällen och var bara o sätta in i ugnen o värma.
Efter det åkte jag till Kansliet och blev sittande till kl 19, då vill J att jag skulle köra honom till flickvännen, som bor på landet. Han ska ta bussen till stan i morgonbitti.
När jag då äntligen kommer hem inser jag att lätta är slut, de får äta sina frukostmackor utan smör, jag orkar då inte åka iväg igen.

Melodifestivalen fick det bli igår, jag försökte minsann få in hockeymatchen över nätet, men gick bet. Men festivalen blev riktigt spännande, kan inte säga att jag hejade på någon speciell, kände bara att jag inte tyckte Ugglas skulle vinna.
Och sen när operasången stack fram och snodde åt sig seger, kändes det riktigt bra. Jag tycker det är jättebra att vi inte skickar någon vanlig låt, de flesta andra hade inte märkts av i mängden. Om man ska vinna måste man sticka ut, och det gör den här låten. Men man vet aldrig, det kan bli flip, det kan bli flopp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar