fredag 6 mars 2009

Nöjd

Såklart åkte jag till Ica och hämtade mitt paket först av allt. Sen åkte jag faktiskt till kansliet, packa upp paketet, sen åkte jag hem. Ville hem till min dator, så jag kunde starta upp mobilen. Så ingenting blev gjort på kansliet. hmm
Nåja, mobilen var just så fin som jag önskade, och allt som han sagt stämde. Fick email av honom nyss, då han är lika glad o nöjd som jag. Suveränt!

Vi har tagit ett stort beslut idag, vi hoppar över after work, ska käka lite gott med kidsen och kolla på Let's dance. Fast gubben stönar lite när jag säger det där sista till honom. :)
Kom i varje fall iväg på Friskis, känner mig tillfreds med det.

Fick mess från stora sonen, förmodligen visar de hans match på Barca Tv nästa helg, så jag får regga mig där och fixa till innan så kanske man kan kolla på nätet. Om jag nu inte kan se den live... från läktaren.

2 kommentarer: