lördag 7 mars 2009

Bio Nooo!

Ingen Bio! Jag tillbringade hela dagen på kansliet.
Kom hem lite efter 17.

De andra hade druckit champange mm på fredagkvällen, så de banga också ur. Så vi fortsätter väl o skjuter på vår biokväll.
Nåväl den kommer nog på dvd, framöver. :)
Vi hade tänkt se, Män som hatar kvinnor. Ja jag har ju läst hela triologin, i fel ordning, men det funkade faktiskt.
När den här boken kom, gillade jag inte titeln och tänkte att jag inte skulle läsa den. Men när jag läst de andra, kunde jag inte låta bli. :)

Vi hyrde film istället, jag tog 3 filmer, och idag körde jag på *mest eftertraktad*
Alltså jag tog där det var bara några få filmer kvar. Och det blev drama, drama och komedi
Skippa Petra och hennes festival, lika så gott det, tror jag.

Vi såg komedin, den var sisådär, och sen på ett drama, det var Girl in the park, jag tycker den var sevärd. Lite jobbigt o se sånt. Men helt ok!

Nu ska jag se om jag kan bädda ner min kropp, har börjat lyssna på en ny ljudbok, i min nya iphone.. :)
Mig äger ingen med Åsa Lindeborg, det är Katarina Ewelöf som läser, jag somnade nog på sidan ett igår, så jag får troligen spola tillbaka lite. :)

2 kommentarer:

  1. Girl in the park är bra - ja, tungt att se men en bra film ändå...

    Vilken sida somnade du på igår då? ;)

    puss o kram

    SvaraRadera
  2. Jag läste om sidan ett, och kom nog inte så mycket längre.. en fördel är det, då räcker boken längre. :)

    SvaraRadera