söndag 29 mars 2009

Lurad


Ja när man vaknar känner man sig lurad. Vem snodde tiden?

Tittar på mobilen, 9:30, tänk om jag ännu ska ställa fram klockan? Upp o kollar, nä alla är halv tio. Frågar gubben som ligger på soffan (han slutade o jobba kl 8) Som tur var har han ställt om klockorna.
Men jag känner mig ändå lurad, känns som jag sovit hela förmiddagen.

Funderar på att åka bort o gympa, men jag avskyr att röra på kroppen före lunch. I eftermiddag är det möte, jag tycker sånt förstör hela söndagen.

Fy vad jag gnäller idag, nä jag får ta o rycka upp mig. Gubben har varit o köpt frallor, dags för en smarrig frukost.

2 kommentarer:

  1. Godmorgon! Frallor lät gott.

    SvaraRadera
  2. Jamen visst känner man sig lurad...och gnälla måste man få göra...hahahha....det är åtminstone jag bra på...men snart är vi i Barca och gnället...ja, det lämnar vi himma ;o)! kram

    SvaraRadera