måndag 16 mars 2009

Ändrade planer

Det blir inget Barca!

Ähh skojar bara, självklart blir det Barca. Men gubben ringde i morse och han har fått ledigt i påsk, då när det är barndop. Det är tydligen ngn som offrar sig o går in o jobbar för honom.

Så vi kan åka lite tidigare över vattnet. Sen får de lämna mig i Småland, och jag får ta mig till Nyköping bäst jag vill, medans de åker till Oskarshamn och båten hemåt

Måste se om jag hittar något boende i trakten, och något kul att göra kanske, för grabbarna.

4 kommentarer:

  1. Snacka om att skrämma skiten ur en:-
    Fyyyyy!
    Bussen går måndag 13 april 16.35 från Jönköping. Gissa vilka som sitter på den bussen???? Ska du med????

    SvaraRadera
  2. när och hur många??

    kram Monica R

    SvaraRadera
  3. Aha Monica ska du hänga på? *blink, blink*

    Jupp A-B jag hoppar på bussen i Värnamno, verkar passa bäst.

    SvaraRadera
  4. *hihi* DET vore inte helt fel... inte alls..:-)
    tänkte mer på att jag bor i Nyköping:-))

    kram!

    SvaraRadera