tisdag 3 mars 2009

Sen middag

Vi brukar se på Mästarnas mästare, eller ja, vi har sett två hela program.
Som regel dumpar man ner i soffan och får se nattduellen, och den är väl inte världens mest spännande del av programmet.
Samma sak ikväll.
Ikväll har vi dessutom inte ätit än, vojne vojne.
Gubben och jag fick ha date på Maxi, och nu är det varma mackor på gång.

Idag har jag gjort en extra ordinär grej. Okej, jag brukar kanske göra lite såna emellanåt.
Jag har väl länge funderat på min nya mobil och är inte riktigt nöjd. Men verkligen försökt o ge den en chans, men så finns det ett par grejer som jag inte känns bra.
Gubben har sagt att jag ska sälja den, men då vill jag ha något annat istället. Och då mest en iphone igen. Men att hitta en och då helst inte operatörslåst och till rätt pris osv osv

Nåja men idag skulle jag bara kolla på vad man fick för min mobil, och då fanns där en annons, där ngn vill byta sin nya iphone mot en htc.
Skickade väl iväg 20 frågor, sen bestämde jag mig, jag gör det här bytet.
Så efter att ha jagat Helena med ett gäng sms, ja det är hennes del av landet och hon får ombesörja bytet. :)
Så nu är den skickade, nu får Helena träda in. Jag lovar att bjuda på några goda drinkar bruden, förhoppningsvis på något varmare ställe också. :)

Lite sorg i hjärtat är det med HTC'n, för vissa grejer är riktigt bra. Men på samma gång känns det så bra att få en iphone igen. Dessutom så tror jag att jag behövde vänsterprassla lite för att uppskatta iphone igen. :)

Fick uppmaning av min kompis att rösta på hans karaoke låt. www.funkaraoke.se Rösta på Hans Jerpheden mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar