måndag 16 mars 2009

De skulle bara veta

Brudarna, vilka planer jag har för dem. :)

De ska få pimpla sangria, den här gången ska vi hitta shysst sangria ställe i Barca

Den här gången ska champangerian besökas

Dessa resturanger jag valt ut, de kommer att få äta 6 ggr per dag om vi ska hinna med dem alla. :) Ja och då har vi ändå planerat att kanske luncha hemma ibland.

Fast de kommer inte att gå upp i vikt, vi bor ju på femte våningen. haha

Jaja planera o drömma kan man alltid göra, men sen gäller det att vara väldigt flexibel på plats, inte lönt att gå i 2 timmar bara för en måsteresturang, när den runt hörnet kanske är mucho bettro. :)

4 kommentarer:

  1. Det låter spännande det här:-

    SvaraRadera
  2. Vad är en champangeria???? Ett ställe där man dricker champagne????

    SvaraRadera
  3. Ser fram emot alltihop !! Påminn mig gärna om det sen när jag stånkar i trappan ;o)

    SvaraRadera
  4. Du, vikten skiter jag i... det här verkar så bra så jag bara sitter och ler :o)

    SvaraRadera