måndag 2 mars 2009

Mot duschen

Lång dag, har jobbat hela dagen. Sen ikväll parkerade jag mig på kansliet, med ett avbrott för en vända på friskis o svettis.
Sen tillbaka till Kansliet igen, svettig o go. :) Men det var lika bra o göra klart det jag påbörjat. Och jag ville absolut inte avstå gympapasset.

Jag försöker planera in så lite som möjligt i veckan, ändå är allt redan uppbokat. Hur kunde det bli så?
Tisdag möte, Onsdag match, Torsdag middag för några vänner. Jag har lovat o dricka wiskey, det var inte så taktiskt. Inte om man ska jobba på fredag. Fast jag kan unna mig o ta ledigt på Fredag, kan vara skönt att ha en långhelg.
Får fundera på den.
Men det är lite sorgligt, en av de som kommer, ska resa hem, och kommer inte tillbaka nästa säsong.
Bäst o skramla in i duschen, innan kläderna torkar fast på kroppen.

1 kommentar:

  1. Vad du är duktig som åker till F&S fast du har det stressigt! Jag är imponerad.

    Vi får se hur det blir i helgen, det beror på när de är färdiga med den där maskinen i Slite. Är du hemma och har tid med en fika i så fall??

    Kramen till Lucas ska jag dela ut så fort han kommer från skolan :o)

    SvaraRadera