lördag 28 februari 2009

Solen skiner

Och det är lördagmogon, Oj vad härligt.
Jag har just tagit ut mina spelpengar, nu har jag spelat färdigt, jag göra något kul för pengarna.
Ska strax iväg o se när Adam spelar hockey. Det är en internmatch, mot 94.orna så de brukar blanda lagen, vilket är kul.

Ikväll är det baluns, vi ska ut o äta. Det är samling redan kl 17, men vi tänker nog åka direkt ner till 19
När vi kom hem igår, vid halv 9. Låg barnen utvräkta i soffan, ja de passade väl på.. :)

Mötte vår husspindel inne på toan i onsdagsmorse, svart läbbig sak lite större än en 5-krona. Den smet in under handfats-kommoden, så jag vågade nästan inte stå där o tvätta mig. Tänk om den krupit fram o bitit mig i tårna?
Nu börjar jag försöka vänja mig vid att den delar badrum med mig. Vi får försöka samsas på något sätt.

2 kommentarer:

  1. Wow, vilket tur du haft med spelandet Maran. Skoj!
    En husspindel, usch usch, det vill jag inte ha.
    Hur mås det idag då?? Slött slapp och likgiltigt?

    SvaraRadera
  2. Grattis till storkovan! En jäkel att ha tur måste ag säga. Fast det är nog skicklighet.. eller typ kvinnlig intuition o)

    SvaraRadera