fredag 13 mars 2009

Ska bli

så otroligt kul att få komma till Barca några dagar. Alltså jag trodde inte jag skulle se fram emot det så mycket som jag gör. Men så fort det var bokat, så ler jag bara vid tanken. :)
Tänk o få gå längs ferran, eller få irra bland gränderna i gamla stan. Sist jag var där, blev gubben o jag ovänner, han påstod att vårt hotell låg åt andra hållet, jag åt andra hållet, i ren ilska så gav jag med mig, och vi fick gå i en fyrkant.
Han fick minsann veta det också, men grejen var, att jag var bara 89% säker. så jag vågade inte stå på mig fullt ut..haha
Men det behöver han inte veta.

Idag när jag satt o kollade på googlekartan var vår lägenhet låg, så upptäckte jag, att om man satt ner gubben på en av vägarna, så kunde man se gatan i panorama. Skitkul, satte ner gubben på sonens gata, på montjuic (måste lära mig hur man stavar det) la sagrad familia och såklart runt de lägenheter vi bott på vid andra tillfällen Barca.

Pratade med systerdottern, hon är så sugen på att hänga med, men hon har precis bokat Amsterdam.
Hon har varit med nere de 3 ggr av 4 jag varit där. Så självklart vill jag ha henne med, hon har också så bra reskoll, och vi har båda våra små favoriter i Barca. Och så har jag tjatat på Kärran, hon har också varit med en gång i Barca. Mötte henne när jag ut från F&S idag,frågade för 12:e gången. Men där är det nog kört. :)

Men kanske får jag med henne ut i springspåret i morgon, funderar på att ta en joggingtur, om det inte snöar eller regnar.

Är lite hockeymatcher jag ska kolla i morgon, och har massor att göra på söndag. Alltså jag är inte ett dugg road av att ha sånt fullspäckat schema på helgerna. Lediga dagar finns inte lägre.
Nåväl, de kommer snart tillbaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar