fredag 27 mars 2009

Hockey & Lets dance

Ja ni vet det där programmet som jag inte ska se nåt mer, vi skiter i det och åker på ishockey istället. Adam spelar match ikväll kl 19
Sen har Jonatan bjudit hem tjejen ikväll och sagt till oss att vi ska gå bort. Ja men då får du bjuda bort oss då sa jag. :)
Hur som helst, så blev vi bortbjudna efter ishockeyn ändå, eller Ingela o jag pratade om det och vi bestämde att vi ska hem till dem och se Lets dance (inspelat) och ta en öl eller ett glas vin efter matchen.
Men jag hade då inte tänkt berätta om Lets dance delen för gubben, jag säger bara det första.. (ölen) Så går han nog snällt med. :)

Sen när jag då berättar det för Jonatan, ja då säger han, att han ändrat med tjejen, att de ska se fotbollen här i morgonkväll istället. Så du kan gå på Olearys mamma. Jo tjena att jag går på Olearys själv. :)
Jaja det löser sig nog.

Föresten har Kärran o jag bestämt oss för att springa i morgon, undrar om jag ska skicka ett mess o påminna nu, hon sitter på after job...
Eller nu kom gubben hem han säger att det är after ski idag. Ja det kan de absolut ha, när det är sånt här väder ute.

På tal om krogen, så fick Jonatan se gubbens kontoutdrag, från den gången, när han glömt kortet i baren och alla på hela Munken hade handlat på det kortet, ja just det kontoutdraget, fick han se.
Typiskt, men det är tur att han inte tog upp någon månadspengförhandling i det läget. :)
Nåja, det är väldigt många år sedan något sånt hände, OM det har hänt förut, i så fall har vi förträngt det. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar