måndag 9 mars 2009

F&S

Idag när jag kom dit, så stod en av mina bekanta som värd, och när jag skulle betala, sa hon. Du kan gå som min vän, jag brukar sällan ta med mig någon. Då blir man glad.
Förra gången kom jag dit och upptäckte att jag glömt gympadojorna hemma, så jag vände hemåt och kom dit precis när de startat. Då fick jag gå in gratis då också. Jag har redan plockat ihop sa hon.
Se vicket flyt jag har. :)
Jag har nämligen inte betalt in vårterminens avgift, jag gick för många gånger, innan, och sen tänkte jag, att det inte lönar sig. Och så finns det en orsak till, jag tycker min arbetsgivare kan betala, de har gjort det förut. För vi får gå till simhallen eller gymmet, på firmans bekostnad. Och då tycker jag att de istället kan betala min F&S avgift.
Men tyvärr har jag inte fått igenom det i år.. Fast jag har inte jobbat så hårt för det heller..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar