lördag 7 februari 2009

Springa?

Kunde inte hitta gympaskorna, är det en ok ursäkt? Sola? Ähh det är ju en dag i morgon också.
Men när jag inte kunde hitta gympaskorna, så tog jag en långprommis istället, det måste väl vara godkänt.
Att jag sen stannade vid affären och köpte bullar o grädde så jag kunde göra semlor, är väl en annan femma.

Följer VR match på gameonline just nu, vi ligger under med 4-2 och matchen börjar lida mot sitt slut. Men jag har inte gett upp hoppet ännu.
Oj nu plockar vi ut målvakten..
Ikväll ska jag kolla på Melodifestivalen, jag tror inte grabbarna håller mig sällskap, så jag får väl sitta o såga bidragen här i min ensamhet.

Ajaj nu åkte vi på torsk, 4-2
Deras 2-0 mål är ett skitmål som studsar ut från rondeln o samtidigt är vår målis bakom målet för att ta emot pucken, som borde komma där.
Jag har just nu tröstätit en semla, innan tog jag kort på den. Och min kräsna Linus äter sin andra nu, han sa att den var awesome. Första gången han äter semlor faktiskt. Och ikväll har han ätit entrecote också, det tar sig, han ska nog kunna växa o bli stor också. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar