söndag 15 februari 2009

Flitig som en myra

Har jag varit idag, ojojoj.

Märkligt borde vara bakis o slapp.
Men jag tror jag har kommit på mig själv. Jag gör allt det där som att dammsuga, torka golv, tvätt osv. För att slippa bege mig till Kansliet och fixa med bokföringen.
Det är nog hela haken det, och så har jag tänkt hela tiden, ja jag åker dit ikväll istället. Ja tjo, skulle jag vilja säga, inte en chans att jag åker dit o sätter mig en söndagkväll i mörkret.
Nåja, jag får se om jag kommer på bättre tankar i morgon.

Var inte så mycket som intresserade mig på teven ikväll, skulle vara Beck då. Undrar om jag sett Gamen? Förhoppningsvis upptäcker man det inom dem första fem minuterna. :)

2 kommentarer:

  1. Beck går alltid hem! Gamenhar nogjag missat så jag har något att se fram emot.

    Nu har jag lagt in låten i min blogg, bara att gå in och lyssna :o)

    SvaraRadera
  2. Jag är likadan Maran, gör massa annat för och slippa. Här skulle jag behövt ta tag i HBF:s bokföring, men nä nä, inte idag. Kanske i morgon?
    Kram
    Ann-Britt

    SvaraRadera