lördag 21 februari 2009

Petra o ja

Ja det är bara vi här hemma, ja Petra hon leder melodifestivalen och jag sitter då o ser på.
Nåja Jonatan är hemma och har BP här, de städar rummet, för fler ska tydligen hit.

Adam ska sova hos en kompis, Limpan är hos en kompis. Gubben är hos en arbetskamrat de har blivit bjudna på mat o öl, för arbetskamraten har fått en dotter.

Presenten var rätt gullig tycker jag:

Vi har sålt svarta såna, men de var slut, men tryckaren och han hade rosa, det passade ju bra.

Har precis kommit hem från Norra öjns ishall, det spelades Rikscup där, för vårt lag gick det inte så bra. Vi kollade lite på matchen efter också, innan vi åkte hem i halkan. Kom hem till ett snyggt hus där allt var upplockat och det var eld i braskaminen, sånt uppskattas när man är stelfrusen.

Nä nu får jag umgås med Petra lite..

1 kommentar:

  1. Riktigt gullig liten tröja. Fådd oxfilé äroxfilé man fått, jag tänkte på "fådda blommor", jag har för mig att det är en gammal sketch..

    Jag sitter också och umgås med Petra, alla jag trodde gick till de fem.

    SvaraRadera