lördag 21 februari 2009

I väntan på äggen

Ja, skriver lite medan jag väntar på att de ska bli klara, frukostäggen.

Märkligt jag fick rätt angående letsdance, boxarn åkte ut. Jag brukar inte tippa rätt annars. Så jag kanske ska köpa en lott idag, eller föresten, jag skulle nog gjort det igår.
Jag tycker de är otroligt duktiga alla dansarna, man ser hur de utvecklas från gång till gång. Och som jag skratta åt Morgan, som suttit o googlat till kl 3 på natten, för att kolla in hur danserna ser ut som de ska dansa. Då går man verkligen in för det.

Nu har jag skjutsat Adam till hallen, sen ska jag snart iväg o se när han spelar match om en stund.
Solen skiner och det faller några små flingor snö. Otroligt fint ute, och att vi har all denna snö, nu när sportlovet precis börjar. Jag tror inte mina barn ska göra mycket annat än att spela street på gatan här utanför, åka pulka och åka skridskor. Men å andra sidan, det är en hel del för att vara tonårsungar. Alla har de slarvat bort sina vantar, plus de 2 par som jag köpte extra för drygt en månad sen. Jag tror jag ska köpa rosa, gula o orange vantar denna gång. Ja om jag bara kan hitta såna..

Ikväll spelar min stora son semifinal i Barca, eller ja, jag tror de spelar i Madrid. Den här första matchen borde de vinna lätt, men man vet aldrig. De spelar inte förrän vid halv 10 på kvällen, så det är svårt o få tag i resultatet samma dag, allrahelst om sonen ignorerar ens mess..

Här är sonen han nr 21 med pucken mitt i bild

1 kommentar:

  1. Ja du dessa vantar, det är så man blir galen ibland.

    Jaså ni äter ägg till frukost? Här blev det bara en shake och ett glas proviva.
    Hoppas det går bra för sonen.

    SvaraRadera