lördag 14 februari 2009

Sova middag

Det första jag tänkte i morse när jag klev upp var: Idag ska jag sova middag.

Party ikväll och om man bara sovit 5 timmar, ja då behövs en middagsslummer.
Vet ännu inte vad jag ska ha på mig ikväll, men det blir nog kjolen.


Fick order om att äta innan festen ikväll, det blir nog viktväktarmat. Förra gången var det husmanskost i alla dess former.
Det är ett gäng killar som bestämt sig för att gå ner i vikt tillsammans, och de fick då stå på scen och man fick reda på vem som gått ner mest och minst, och olika priser utdelades, sen hade de show, med sång o dans. De bytte kläder och dansade i de mest olika kläduppsättningar, vissa var väldigt lättklädda. Riktigt duktiga var dem. Ska bli spännande o se vad de får ihop ikväll.

1 kommentar:

  1. Ha så roligt! Du blir säkert jättefin i din kjol. Lägg upp ett foto här i morgon vet jag!

    SvaraRadera