lördag 14 februari 2009

Rörigt värre

ja kan man säga annat?
Jag jompade upp i morse o började 6, på morgonen på jobbet var det intensivt och stressigt.
På lunchen var jag hemma, åt och krånglade med min dator, skulle skicka över en grej och datorn hängde sig hela tiden, hade jag startat om direkt, hade jag underlättat mycket för mig själv.
Efter jobbet, drog jag till hallen och numrerade upp stolarna. Hem och packade ner dator och iväg igen.
Men vi fick stora problem i hallen, bara hälften av funktionärerna dök upp, så j-a trist. Vi fick flytta runt alla efterhand, ett tag tänkte vi stänga en kiosk, det är inte optimalt. Inte när man har publikrekord, 1327 personer, helt otroligt, en snöig dag som denna.
Men vi förlora matchen på straffar, tyvärr

Man ser att spelarna är slutkörda, och jag förstår, jag känner mig också slutkörd.
Mitt i första perioden ringde mobilen, internet var dött, jag fick göra en utryckning och fick igång det igen. Det är en fördel om man kan lägga ut online rapporteringen. :)
Sittplatserna var rörigt också, alla kommer o sätter sig när matchen precis ska börja och då upptäcker man att folk sitter på sin plats, i o med att vi fått fler platser, förstod inte folk att deras egen plats inte var på exakt samma ställe som senast, utan man trodde man satt sig på rätt plats, men de förklarade för mig att den var felmärkt....say no more

Kommer hem och inser att jag glömt att spela in Let´s dance, försöker se det på internet, men tyvärr har de inte lagt ut hela programmet, så jag har kollat på danserna en o en. Men jag vill ju höra juryn. :(
Nåja får leta upp en repris på teve, eller hoppas de har lagt upp programmet i morgon bitti.
I morgon är det party, dags för tjockisfesten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar