tisdag 24 februari 2009

Grattis Jonatan

lilla gubben, redan 15 år.
Vi sjöng fint för honom i morse, sen åkte jag till jobbet, han fick sin bärbara dator, ja den vi bytte ut mot moppen.. Men det blev inte värstingen.
Han är nöjd o glad ändå.
Dessutom har han dammsugit idag, ja jag kom inte igenom hela min lista igår.
Vi gjorde salami o basilikapaj, och så kycklingpaj. Jag tyckte den förstnämnda var godast.
Gästerna kom lite efter 18, innan den hade Adam åkt till norra Gotland för att spela ishockeymatch, han kom nyss hem och hade gjort 1 mål o 2 ass, jättelycklig. Typiskt när man inte var med o kolla.

Gubben har köpt ny mobil, men jag har inte hunnit klämma på den ens. Han drog mitt i tårtkalaset förut, de ringde från ishallen, ett par skridskor hade gått sönder, nu packar han troligen, för de ska över o spela i morgonkväll.

2 kommentarer:

  1. Grattis till femtonåringen från Lunnarp!!!! Nu måste jag fråga....vad är ass?...jo, mål vet jag vad det är ;o)

    puss o kram

    SvaraRadera
  2. Gratta femtonåringen i efterskott från Enköpingsfolket. Femton år, ja då är man STOR!

    SvaraRadera