fredag 27 februari 2009

Vet ni

Jag är just hemma efter AW, var nere med laget. Det var trevligt, när de andra åkte vidare, åkte vi hem till kidsen.
Vi ska ut i morgon igen, så det kändes bäst att komma hem i klok tid idag. Ja och så är det Let's dance. :)
Hur som helst skulle berätta om mitt senaste spel. Fanns ju inget kul o spela på idag, och då jag ville sätta min sista tusenlapp idag, så fanns det till slut bara skidor kvar.. Ja jag hade kollat runt. Och hockeyn hade ännu inte kommit upp.
Hur som helst bestämde jag mig för att sätta en femhundring på Norge som vinnare i stafetten, men oddset fick inte gå under 1.50. Jag hann få in ett vad på 1.50 och sen satte jag den andra femhundringen på Tyskland, att de skulle komma på prispallen.
Och det blev riktigt spännande när Norge var nere på 4-5platsen, men hämtade upp sig och tog segern, snäppet före Tyskland.
Så nu är pengarna mina, lite över 6000 har jag spelat ihop, i morgon ska jag plocka ut dem.

Från noll till 6000 tusen bara för att jag inte kunde hitta min spelkupong på sidan, jag hade aldrig spelat på den match för mina egna pengar.

Idag har jag jobbat från halv 7 till halv 4. Stressigt som tusan, efter jobbet drog jag direkt till Friskis o svettis, och jag fick med mig Ingela, hon kommer att hänga på framöver också, det förstod jag direkt. Perfekt, då har man en till som jagar en.
Ha det najs, nu ska jag se o jag kan få se danserna från Let's dance på nätet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar