tisdag 10 februari 2009

Astrid


Har fått inbjudan till barndop i påsk.
I Småland, men gubben jobbar den helgen. Så nu vete tusan hur vi ska få till det.

Men att träffa lilla Astrid igen, ska bli riktigt kul, det händer så mycket när de är så små.
Jag känner mig rätt sliten ikväll, orkar inte ta tag i alla mina måsten inför matchen på fredag. Slängde iväg några mail nyss, med lite påminnelser här o var. Men i morgon får jag nog rycka upp mig lite, det blir fort fredag.
På lördag sen, ska vi iväg på tjockisfesten, hoppas det blir kul. Problemet är alltid kläder, undrar om jag ska skrälla med min nyårskjol?
Jag trivs inte riktigt i kjol, men den var ett undantag, kan vara för att jag hade den hemma på privat fest nu senast, och inte ute på baluns?

1 kommentar:

  1. Morfar får byta helg kanske? Det är inte varje dag som barnbarnen döps :o)

    Hajmal= pangasius, det är en rätt billig och god fisksort. Den passar bra att panera och steka för den håller i hop rätt bra. Jag har frysen full (lite överdrivet) med gös som jag köpt av en jobbarkompis man, men den vill jag inte slösa på tillvardags o)

    SvaraRadera