fredag 6 februari 2009

Andra "Let´s dance fredagen" i rad



Nu är jag ledig en fredag igen, ingen ishockey, mig gör det inget, jag ser gärna på Lets dance.

Jag är så imponerad av Morgan, tycker han är kung. Ja och så gillar jag Samuelsson också, att han kan dansa, han är ju som ett kylskåp och ändå får han till det.

Man ser nu också hur och vilka partner som kan lära ut och är duktiga på att få till koreografin. Tobias är hur duktig som helst, han som dansar med Elisabet och Annika som dansar med Magnus, man ser absolut vilka kunskaper de har.Hon som dansar med George, Maria heter hon nog, hon tar över för mycket, det blir ingen mix match.

Nåja, för min del spelar det ingen roll vem som åker, så länge Magnus o Morgan o Elisabet är kvar, de måste vara kvar för underhållningens skull.


Lets dance!

2 kommentarer:

  1. Heja Samulesson! Han körde folkrace på Gotland i somras när vi var där och tittade. Han och hans team hade sitt tillhåll alldeles där vi satt och tittade; han är verkligen STOR!

    SvaraRadera
  2. Jasså var ni o tittade i somras, jag kommer ihåg den sommaren, då vi stod i ösregn, och kom sen hem med leriga ungar, som hade badat i lervällingen. :)

    SvaraRadera