lördag 7 februari 2009

Nu flyttar jag

Har börjat läsa bloggar mer o mer, är som en skön avkoppling från allt annat som man stressar runt med.

I samma veva har jag börjat uppdatera min egen blogg mer o mer, och just nu trivs jag väldigt bra med det.

Men däremot är jag inte nöjd med att jag inte kan få länka till alla som jag vill. Varför ska andra bestämma vart jag vill länka? Ja då pratar jag fasta länkar.

Så vill jag kunna ändra lite annat också, inte bara styras av mallar.

Så nu testar jag o flytta min blogg, har kollat runt o valde till slut blogger, får se om den står pall mina önskemål.

Jag har flyttat över mina blogginlägg från 2009 känns bra o ha på samma ställe.

Vi ses

2 kommentarer:

  1. Japp, jag hängde med!! puss

    SvaraRadera
  2. Jag kör också Blogger, funkar bra tycker jag. Det är riktigt skoj att se att du uppdaterar, ännu en trevlig brud att följa!

    SvaraRadera