måndag 23 februari 2009

Vem drog i nödbromsen

Hela jag tog stopp, tvärdog bara. Jag som var så på gång...
Har handlat till sonens kalas i morgon, ska städa lite, sen har jag nittioelva olika projekt jag ska göra i hockeyn, helst ikväll, eller ja, de måste göras ikväll, för det är ingen idé o tro att man ska kunna tro att man kan göra det på jobbet i morgon, då det är deadline.
Hur gör jag nu då?
Håller faktiskt på att frysa ihjäl också.. Näää jag överdriver inte!

Jaja kanske lite då, jag fryser i varje fall. :)

Om jag först går ut o gör pajerna
Sen en vända med dammsugaren
Sen badrummet.
Sen hockeyn.
Då är jag ett jättekliv på väg
Näää först ska jag lägga över en ny bok till min mobil
see ya

1 kommentar:

  1. Jag försökte kommentera på det här i går, men det funkade inte då. Jag gör ett nytt försök nu.

    Håller du på att bli sjuk kanske? Annars är det ju så att man måste stanna till och fylla på tanken ibland, annars blir det soppatorsk. Men sådana visdomar biter ju inte på dig,eller hur ;o)

    SvaraRadera