lördag 7 februari 2009

Soft morgon

Jag har nog kommit på att lördagmornar är bäst.

Man vaknar tidigt, huset är tyst, man kan sitta o göra absolut ingenting, för ingen kräver att man ska vara uppe än.Och bäst av allt, helgen har precis börjat..

Idag har två åkt med båten, så vi är några färre. Funderar ännu på om vi andra ska åka iväg i morgon bitti också, men jag vet inte om det är värt och komma hem kl halv tolv i morgon kväll, för att sen hoppa upp o jobba kl 5

Men man vet aldrig med mig, det kan bli vad som.

Det är två grejer jag skulle vilja göra idag, det är ut o springa och sen sola.Jag har inte sprungit sen i höstas, så flåset är nog inte så bra. Om det någonsin har varit det? Men någonstans ska man börja, och dag ett, kan ju lika bra vara idag.

Skridskorna, de kom fram redan i torsdags, helt otroligt! Förra gången landade de i Madrid och det tog en månad innan de kom hem igen. Även fast vi skrivit telefonnummer o allt på. Men så kostade det oss 677kr det är väl lite därför som jag inte åkt iväg på fastlandet denna helg också. 677 kr är en stor del av båtkostnaden.

Men det går fler tåg, ja eller båtar. :)

Nu ska jag göra lite nytta, som att uppdatera hemsidan, se vad tidningarna skrivit för nya artiklar som jag kan lägga upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar