söndag 8 februari 2009

Snöat in på Guitar hero

Ja det är helt otroligt!
Jag har försökt att spela, men är så kass. Kan inte träffa en enda tangent rätt.

Så idag stod Linus o spelade på left, alltså med gitarren åt andra hållet. Jag bad honom o leta fram en lagom enkel låt till mig så jag fick prova, jag känner att fingarna är bättre med i högerhanden, och då jäklar efter 4 försök kom jag igenom en hel låt. Så nu är jag helsåld, har väl klarat 10 låtar nu.. haha

VR åkte på torsk i Arboga, tyvärr rätt stor 6-1 eller nåt, jag orkade inte följa till slutet.

Lika bra det egentligen, vi kan inte spela när vi har höga förväntningar på oss, är mycket bättre på att slå från underläge, när ingen har några förväntningar på oss.

Adam vann sin andra match idag, rätt stort 9-3 eller nåt sånt.

94:orna var också uppe o spelade, tyvärr så bröt en av killarna (Simon) handleden, de har stödgipsat ikväll så ska han hem o opereras i morgon, nu vet jag inte hur de kommer hem, men då måste de flyga kan jag tro och någon av de får ta bilen med båten då. Tur att hans familj var med uppe o såg matchen. Det är skitläskigt när de skadar sig och man sitter på andra sidan pölen.

Nu är det dags för mig att krypa i säng, börjar halv 5,


1 kommentar:

  1. Och här sitter du och bloggar och inget säger ;o)

    Danielle är också såld på GH, jag har inte provat men undrar om jag skulle ta mig igenom en enda låt. Jag har taktkänsla som ett lagom stort gammalt kylskåp... men det kommer inte att hindra mig från att prova den dag jag får chansen

    SvaraRadera