fredag 20 februari 2009

Time for Let's dance

Ligger på rygg i soffan o skriver, och samtidigt laddar jag upp till Lets dance, man är återigen hemma en fredag och får se programmet.
Förra fredag glömde jag spela in, och inte la de in det på replay så man kunde se det sen när vi kom hem framåt nattkröken. Nä man fick vänta till dagen efter.
Gubben han knorra när jag sa vad jag skulle kolla på, men nu får han tametusan offra sig o kolla med mig, annars är det bara ishockey på teven.

Idag har jag slunkit tidigare från jobbet, hela 20 minuter, då hann jag precis till F&S, och det behövde jag kan jag lova, så som det värkte i min mage av träningsvärk..haha, jag som var så kaxig att jag inte hade någon..
Nåja, nu har jag tränat bort den och så träffade jag den delen som är kvar av min kompis, typ 3/4 okej lite överdrev jag nog, men det låter bra. :)

Vem åker ut ikväll då? Ska vi sätta en peng på boxarn?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar