onsdag 18 februari 2009

Söderut

Ska man snart, måste bara jobba klart först.
Adam ska spela ishockey på södra delen av öjn. Kan inte påstå att jag är så jätteroad precis.
Nr 1 Ishallen är skitkall
Nr 2 Cafeterian är inte öppen när man kommer.
Nr 3 Det är skithalt o köra.
Nr 4 Hinner inte laga mat, så vi får leva på mackor eller nåt.
Nr 5 Kommer hem vid 21,30 som bäst.
Nr 6 Får åka ensam, för min bästahockeymammakompis ska inte dit.

Tycker ni jag är negativ?

Nejdå, det är bra att man stödjer sina barn i deras idrottande.. :)
Jag är i varje fall med och jag klagar inte inför barnen.

1 kommentar:

  1. Näää, jag tycker inte du låter negativ, Maran. Svenskt bondförnuft, ha ha!
    Hoppas kvällen gick bra och att det inte var för halt, för det är scary och köra när det är halt. I don´t like!
    Ann-Britt på öa

    SvaraRadera