torsdag 12 februari 2009

Sitta

De håller på o bygger om sittplatsläktaren i ishallen, nya fina stolar, som man inte behöver sittdynor till. Jättebra, men hur vet vi nu vilka som är sålda? Förut har vi lagt ut dynor på de som är sålda.
Och så har vi flyttat raderna lite, så hela siffersystemet blir knasigt, och jag misstänker att folk kommer att bli lite oroliga när de kommer i morgon, och det inte ser ut som det brukar.
Nåja jag har pusslat o pusslat, och hoppas jag får stuk på det, men får nog ha lite extra personal där i morgon som visar på plats.

Vi har varit på samtal med Adam i skolan idag, jag tyckte det gick bra, sist vi var där sa Adam inte mer än tre stavelser, nu pratade han för fullt. Ett stort steg framåt. :)
Han tar mer ansvar för sitt eget arbete i skolan ivf, det är skönt.

I morgon missar jag Let's dance, kanske ska ställa dvd'n o spela in det, ja eller jag säger åt gubben kan han ställa in den i morgon, orkar inte nu.
Efter att ha sett två program i rad, så börjar jag bli beroende. :)

Jag har planerat att börja sex i morgon istället för halv 7, då kan jag sluta 3 och dra till hallen kl 16, jag måste hem o packa ner datorn först och lite andra grejer som jag brukar släpa på.
Det blir nog mycket folk i morgon, eller ja vi får hoppas det, för vi har barncancer match, alla fritt inträde och sponsorer betalar till barncancerfonden, jättebra upplägg.
Problemet kan vara parkering, för fotbollsplanen som vi brukar nyttja till extraparkering är bokad, så det vete tusan hur folk ska få plats med bilarna.

Lång arbetsdag i morgon alltså, 6-22:30

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar