tisdag 17 februari 2009

Nöjd med mig själv

Ha! Jag kom iväg på friskiss o svettis. Men däremot lär jag inte komma upp ur sängen i morgon. :)

När jag kom dit, så träffade jag såklart en annan hockeymamma, som högt o tydligt sa: men jag har inte sett dig här förut. - Nä, sa jag, har inte varit här på hela säsongen
Kändes ju bra *not* och säga det inför alla när man kom.

När vi sen gick in på passet, så lutar sig en annan tjej lite lätt mot mig och teaterviskar: Det är bara min tredje gång också. Då kändes det lite lättare. :)

När sen över halva passet har gått, man har ju fullt upp o få ihop armar o ben, när man inte varit där o sprattlat på ett tag. Då får jag syn på en annan jag känner, då skrattade jag åt mig själv, att jag varit så koncentrerad att jag inte lagt märke till henne. Efteråt berätta hon att hon stått o viftat för fullt åt mig i början. :)


Idag har vi arbetat med halv styrka, det är blir väl sak samma i morgon misstänker jag, jag föreslog att vi kunde sparka halva personalen, i o med att vi klarar oss ändå.

Men det blir lite rörigt och ibland hinner man inte med o svara i telefonen.

I fredags fick vi en tårta av vår största kund, det stod LOVE och så var det en massa hjärtan på. Så gulligt, när jag ringde o tacka, sa dem att de ville visa sin tacksamhet, att vi alltid ställer upp på dem.

Men i övrigt så firade vi inte någon alla hjärtans dag i vårt hus. Men jag lovade några suddiga bilder från festen, här kommer dem, det var under modevisningen. Det är Blossom i mitten på båda bilderna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar