måndag 9 februari 2009

Time to

go to bed.
Jag är lite stel i axlarna, kan det bero på att varje ledig stund jompar man ner i soffan med Guran. Det bästa är att låtarna är så bra, så det gör inte att man ibland måste plöja dem några gånger innan man klara dem.
Sen när Linus ska spela, så hinner jag inte föjla noterna ens. hmm

Jonatan fyller snart moppe, och jag har gruvat mig för att han ska vilja ha en moppe, men så länge han inte sagt så mycket om det, så ligger jag lågt.
Men förra veckan kom det: Istället för en moped kan jag önska mig en bärbar dator.
Åhh föresten jag har hittat en för 6900:-
Alltså, egentligen är det som en befrielse, tänk o slippa försäkringar, oron över att han är ut o far o flänger, bensinkostnad och hjälm o annat skit som kommer med, för att roa sig i 4-6 månader.
-Utbytt mot en dator, hallå det är nästan taget.
Men en födelsedagspresent för 7000 är inte vad som brukas i detta hem.
Fast fördelarna väger tungt, så jag ska nog deala lite med honom, han får nog skjuta till lite själv.
Och det är dags att ta ett beslut, dagarna rusar fram.

Tiden också ser jag, får avsluta med GH o Eagles, eller varför inte One med Metallica. :)

1 kommentar:

  1. Du är snart big star of GH! Jo, födelsedagspresenter för uppåt 7000 kronor är verkligen jättemycket. Han nöjer sig inte med någon enklare modell på dator? Lucas önskar sig ett Nintendo DS, till och med det tycker jag är mycket så här tätt inpå thailandsresan. Vi får se. Jag skulle i alla fall vara glad, jag också, om jag "slapp" köpa moppe till ungarna. Vi har inte velat det eftersom de i så fall velat ha dem för att köra in till stan med. Förståeligt visserligen eftersom degår så uselt med bussar här. Men folk kör som de hade eld i baken här i krokarna, och det är rätt mycket trafik. Nej.. jag vill inte ha ut dem i det

    SvaraRadera