måndag 30 november 2009

Yes

Paketet har kommit, men dem höll mig på halster, sms 'et kom inte förrän halv 3. Så jag blev lite nervös. :)
Men nu är jag kär. Dubbelkär! Vet faktiskt inte vilken som jag är mest förälskad i? Datorn eller kameran, Oj vilka fina bilder det blir. Jag har fått erbjudande att åka med på bortamatch med sonen för att fota i helgen, till och med.
Nu börjar det stora jobbet med att flytta grejer från dator 1 till dator 2.

På tal om kärlek så ringde gubben mig idag, och undrade om jag kom ihåg honom, ja ibland kan det bli lite långt emellan våra träffar. :)

3 kommentarer:

  1. Åååh, en ny dator..:) Jag ska se om jag inte ska köpa en jag också, kanske i mellandagarna. Vi får se..:)

    SvaraRadera
  2. Jag säger nästan som Maya.. Åhhh, en ny kamera :o) Nu vill jag se bilder här på bloggen!

    SvaraRadera
  3. Jaaa, det vill jag också se! Vad är skillnaden på din gamla och din nya kamera, Maran?
    kram
    ann-britt på öa

    SvaraRadera