söndag 15 november 2009

Vet inte

Vad jag ska skriva egentligen.
Har jag något att skriva? Tydligen inte, när jag inte fått ner en rad på hela helgen.
Vi vann i fredags och hade lite aftermatch mat o dryck. Det blev väldigt sent och på lördagen var jag slö hela dagen.
Stora tonårssonen har varit på fastlandet och spelat två matcher, de förlora bägge.

Jag har fortsatt mitt letande efter en bärbar som passar åt mig, konstigt att jag inte hittar den?
Hittade en som släpps till försäljning nu i november, men den är utan dvd.. Inte vill jag vara utan dvd-spelare. Suck!

Staplade just ut i regnet för att ta in lite ved. Det är riktigt trist novemberväder, regn, regn, regn. Man får vara glad så länge det inte blåser.
Nää jag tror jag sjunker ner i soffan och ser om jag kan zappa fram någon bra film, ja eller det räcker med en halvbra också. :)

1 kommentar:

  1. Ja tänk, ibland räcker det med en halvbra film också..:)

    SvaraRadera