lördag 21 november 2009

Tuppen




och jag har varit vakna sen 5:20.
Jag hade lovat väcka sonen som skulle med båten. Sen kunde jag inte somna om.
Klev upp åt frukost väckte son två och skjutsa honom till träningen. Där passade jag på att städa av Vipläktarna efter matchen igår. I vanliga fall brukar vi städa innan vi går hem, men vipsällskapen igår var ovanligt seglivade. :)
Så träffade jag maken i hallen också, han kom dit direkt efter han slutat jobbet i morse. Nu har jag gått igenom lite papper och är inne på frukost nr 2. Denna gång koka jag ägg också. Det blev perfekt. Viktiga saker det där, hur äggen blir. :)
Tänkte åka ut till hallen igen snart, behöver ta lite kort till matchprogrammet, vi har haft samma bilder rätt länge nu. Vi behöver nog byta ut dem.

Solen skiner från blå himmel. Ska nog byta åka, till gå till hallen, så jag får ner min bluppmätare lite. Jag ligger faktiskt rätt bra till. Mot vad jag brukar göra när helgen kommer..
Hög tid o kolla om man har kräm i kamerabatteriet.
Ja just det, vi vann matchen igår! Dumt att glömma berätta såna viktiga saker. :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar