torsdag 19 november 2009

Den här veckan

Är första veckan, på länge som jag har känt mig rätt hyfsat pigg.
Det började lite trögt i Måndags, men på kvällen var det möte och man fick helt plötsligt lite hjälp i all motgång, kändes det som. Ja eller kanske det kändes som man inte var ensam i varje fall. :)
Dessutom så känns det inte som om bensinen tar slut kl 14:00 på dagen, utan den räcker hela vägen i mål. Och med energi. Otroligt skönt. Måste vara förkylningen som blivit bättre. Fast visst man vaknar av hostattacker på natten, men det är bättre.
Eller så kanske jag vaknar för jag inte vet, vilket dator jag ska köpa. :)

Idag har jag gjort massor på jobbet, men samtidigt så har det blivit jättemycket hockey, det var länge sen det blev en sån dag. Kanske därför man känner att energin kommer tillbaka, man orkar ta i det.
I morgon har jag tagit ledigt, har inte berättat för gubben ännu, men jag ska jobba med mitt ideella jobb, så ledig o ledig?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar