torsdag 26 november 2009

Ingen hit

med promenaden. Det hade börjat blåsa, det kände jag direkt.
Och efterhand jag gick, ändrade jag mitt rutt, för att inte ha motvind hem sista biten.
Och så kortade jag av den... Och så gick jag införbi min mamma och snackade lite..
Och så gick jag införbi och köpte en trisslott till sönerna som har namnsdag idag. (jag får tacka mamma för påminnelsen)
Och när jag ändå var i affären, köpte jag lite kakmix.
Hem röra ihop och in i ugnen. Tänk vad lätt det är att baka.. :)
Den var fett god, sa yngsta sonen..
Snackade i mobilen rätt länge, om arrangemanget i morgonkväll, men trots det hann jag uppfatta att gubben var med i Sos G ikväll.
Och en klasskompis från grundskolan. Men tack vare mobilsamtalet, som säkert blev lite goddagyxskaft också, så uppfattade jag inte allt, utan får kolla på nätet.
Fick precis matchprogrammet till i morgon, jag tog nya bilder i lördags, måste säga att bilden i programmet blev fett cool. :)

1 kommentar: