torsdag 26 november 2009

Rymlingen

Här är han , rymlingen. Han fick direkt sätta sig på buss i 3 timmar och spela hockey igår kväll.
Det hade gått bra sa han, fastän han flugit från ön kl 6 på morgonen.
I middags när jag pratade med honom, sa han att det var rätt lugnt ändå. Han fick ju sova i morse, inget jobb som han skulle upp till kl 6:00

Min grejer som jag beställt har inte kommit. Jag har kollat varje dag, först när jag beställde stod det att datorn skulle komma in på tisdagen, den texten försvann på tisdagseftermiddagen. Nu står det inget leveransdatum alls. När jag kollar på andra sidor står det 11/12-09 Nåja jag får väl ge mig till tåls.
Men idag rasslade det ner ett mail, med kollinummer. Nu brukar vi ha två dagars leverans till öjn, men kommer den efter helgen, är det inte helt fel. Fast det skulle vara roligare att fått den innan helgen. Troligen är inte datorn med, jag tror de skickat kameran ensam. Det går faktiskt inte att uttyda.
Kameran är mest åtråvärd, så jag kommer inte att gråta. Jag ska sälja min kamera jag har nu. Kanske kan jag få ut 3500 kr för den? Jag har ett extra objektiv med, så jag testar. Kollade runt på nätet vad de lägger sig på, och det finns allt emellan 3500 och 5000

Jag är så slö på kvällarna, kommer inte iväg på F&S idag funderar jag på om jag orkar iväg, eller har lusten gått av mig när klockan blir dags? Kanske bättre o ge sig iväg på en prommis nu direkt? Man blir så slö efter man ätit, så man skulle behöva startvev för att komma igång.
Nå jag satsar på prommis, nu direkt, medan energin finns.
j#%a mörka trista väder!

1 kommentar:

  1. Vad för dator blev det? Och vad för kamera???? Vunnit på Lotto? ;o)

    SvaraRadera