fredag 4 december 2009

Surt dubbelsurt.

Inte bra, vi åkte på torsk ikväll. En match vi var tvugna att vinna för att ha chans att gå till allettan. Å andra sidan borde vi ha vunnit andra matcher tidigare, så vi inte kommit i den här sitsen. :)
De slet som djur, då känns det inte lika surt att förlora.

Jag halkade och slog knäet, det är surt. :) Har gått där hundra gånger, jag vet att det är halt där, men ikväll drog jag omkull. :( Borde nog sy... det kom nästan fram en droppe blod också. :)

Idag när jag åkte till matchen såg jag röran i vårt hus *ruskade på huvudet*, packade grejerna och drog till hallen. Det är trist när man lämnar huset i en röra, och vet att det är lika rörigt när man kommer hem. Får skaffa en husfru.

Vi har skaffat Dreambox, funkar utmärkt. Och vi kan se varenda kanal, Suveränt.
Troligen kommer man inte att kunna se något annat, för nu ska familjen se alla ishockeymatcher som går att se.. hmm

I morgon kväll ska jag ut o äta julbord med jobbet. Gubben fick inte ledigt, så jag får gå själv. Vet faktiskt inte vad jag ska ha på mig, men det löser sig nog, om jag orkar stryka.
Troligen kommer ingen att städa huset medans jag är iväg då heller..

I morgon ska jag upp o skjutsa yngsta sonen till hallen, han ska på fastlandet och spela hockey.
Dags o zappa mellan kanalerna.


1 kommentar:

  1. Hoppas att julbordet smakade bra...alltid kul att få komma ut lite...
    Synd att det inte gick något vidare på matchen
    Och hoppas att inte du har så ont i ditt kän!
    BLÅÅÅÅÅSSSSS!
    Ha en fin 2:a advent
    KRAMEN

    SvaraRadera